دانلود پاورپوینت درباره ی عوامل مؤثر بر محتوا در روابط عمومی
مطالب دیگر:
📎بررسی اصول و انواع م مراحل حسابداری📎بررسی عملکرد و اصول رگولاتورهاي خطي ولتاژ و انواع و کاربرد و استانداردهای آنها📎بررسی ساختارگرایی و وجوه و تنوع آن و مروری بر طراحی آموزشی از منظر رويکرد ساخت گرايی📎بررسی اثار تاریخی هفت تپه📎بررسی آسیبهای ورزشی و آسیبدیدگیهای بخشهای مختلف بدن و روشهای پیشگیری و درمان📎بررسی مفهوم اعتصاب و علل و اثار آن و شناخت جایگاه آن در دو دیدگاه حقوقی و فقهی📎مروری بر اعجاز تشريعي در قرآن و پایه های شریعت اسلامی📎بررسی اكولوژي عملي و شناخت اکوسیستمها📎بررسی روسازی مرکب و افزایش کارایی رویه های بتنی با اجرای روکش اسفالتی📎بررسی اعجاز عددی قرآن و مروری راز و اعجاز برخی اعداد خاص📎بررسی زندگی آگوستين و عقاید و خداشناسی او و مروری بر نظرية شناخت📎بررسی مکتب اکسپرسیونیسم و پیشینه و ویژگیهای آن📎بررسی اقتصاد کشاورزی و ضایعات آن و ارائه روشهای جلوگیری از ضایعات📎بررسی اکولوژی درخت گردو و خواص آن📎بررسی شخصیت افلاطون و زندگی و عقاید او📎بررسی الگوریتم یادگیری ماشین و برنامه نویسی تابعی و آمرانه📎بررسی آفتابگردان و تاریخچه کاشت و خواص و موارد استفاده آن📎بررسی اکولوژی درخت انگور و انواع و آفتها و ارزش غذایی انگور📎بررسی اکالیپتوس و ویژگیها و کاشت و مصارف آن📎بررسی زندگینامه آلبرت اينشتين و اعتراضات او نسبت به تفسیر کوپنهاگی از هم ارزیهای جدید📎بررسی آفات و بیماریهای زیتون و نحوه کنترل آنها📎بررسی مجموعه اي از مشهورترين و ديدني ترين ابنيه و آثار تاريخي ايران بعد از اسلام📎شرح مسئله و مستند سازی پروژه طراحی شبکه های محلی مجازی ( اختصارا در این مقاله، شبکه های مجازی یا📎بررسی ابونصر فارابي (ارسطوي دوم) و زندگینامه و دیدگاه او درباره سیاست و مذهب و منطق و مروری بر ش📎بررسی شبکه ها و اتوماسيون صنعتي و شبكه هاي ارتباطي و ملزومات اساسي طراحي و ارتباطات قسمتهاي مختلف
دانلود پاورپوینت درباره ی عوامل مؤثر بر محتوا در روابط عمومی|1818751|xkj|دانلود پاورپوینت درباره ی عوامل مؤثر بر محتوا در روابط عمومی📎بررسی اصول و انواع م مراحل حسابداری📎بررسی عملکرد و اصول رگولاتورهاي خطي ولتاژ و انواع و کاربرد و استانداردهای آنها📎بررسی ساختارگرایی و وجوه و تنوع آن و مروری بر طراحی آموزشی از منظر رويکرد ساخت گرايی📎بررسی اثار تاریخی هفت تپه📎بررسی آسیبهای ورزشی و آسیبدیدگیهای بخشهای مختلف بدن و روشهای پیشگیری و درمان📎بررسی مفهوم اعتصاب و علل و اثار آن و شناخت جایگاه آن در دو دیدگاه حقوقی و فقهی📎مروری بر اعجاز تشريعي در قرآن و پایه های شریعت اسلامی📎بررسی اكولوژي عملي و شناخت اکوسیستمها📎بررسی روسازی مرکب و افزایش کارایی رویه های بتنی با اجرای روکش اسفالتی📎بررسی اعجاز عددی قرآن و مروری راز و اعجاز برخی اعداد خاص📎بررسی زندگی آگوستين و عقاید و خداشناسی او و مروری بر نظرية شناخت📎بررسی مکتب اکسپرسیونیسم و پیشینه و ویژگیهای آن📎بررسی اقتصاد کشاورزی و ضایعات آن و ارائه روشهای جلوگیری از ضایعات📎بررسی اکولوژی درخت گردو و خواص آن📎بررسی شخصیت افلاطون و زندگی و عقاید او📎بررسی الگوریتم یادگیری ماشین و برنامه نویسی تابعی و آمرانه📎بررسی آفتابگردان و تاریخچه کاشت و خواص و موارد استفاده آن📎بررسی اکولوژی درخت انگور و انواع و آفتها و ارزش غذایی انگور📎بررسی اکالیپتوس و ویژگیها و کاشت و مصارف آن📎بررسی زندگینامه آلبرت اينشتين و اعتراضات او نسبت به تفسیر کوپنهاگی از هم ارزیهای جدید📎بررسی آفات و بیماریهای زیتون و نحوه کنترل آنها📎بررسی مجموعه اي از مشهورترين و ديدني ترين ابنيه و آثار تاريخي ايران بعد از اسلام📎شرح مسئله و مستند سازی پروژه طراحی شبکه های محلی مجازی ( اختصارا در این مقاله، شبکه های مجازی یا📎بررسی ابونصر فارابي (ارسطوي دوم) و زندگینامه و دیدگاه او درباره سیاست و مذهب و منطق و مروری بر ش📎بررسی شبکه ها و اتوماسيون صنعتي و شبكه هاي ارتباطي و ملزومات اساسي طراحي و ارتباطات قسمتهاي مختلف
در این صفحه از وب سایت برتر با شما هستیم با دانلود پاورپوینت درباره ی عوامل مؤثر بر محتوا در روابط عمومی
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : .ppt ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 16 اسلاید
قسمتی از متن:
تعاریف و مفاهیم
روابط عمومی: یعنی آنچه می گوئید، آنچه انجام می دهید و آنچه دربارۀ شما و سازمان شما می گویند؛
و به عنوان یکی از اعما ل مدیریت، تلاشی است مداوم، سنجیده و از روی برنامه برای شناخت افکار عمومی، با هدف ایجاد حسن تفاهم و درک متقابل بین سازمان و عامه و به منظور نفوذ بر افکار و رفتار و کسب حمایت آنها.
محتوا: کلیه پیامهایی است که در چارچوب استراتژی ارتباطی سازمان بین آن و عامه ها ردو بدل می شود.
کارکردهای محتوا: نظارت، انتقال میراث فرهنگی، ایجاد همبستگی اجتماعی، تفریح و سرگرمی، اطلاع رسانی، اقناع، آموزش و راهنمایی، ترویج، انگاره سازی، هشیارسازی یا تخدیر.
ویژگیهای محتوا:
- نوعی کالاست. (ولی خرید و فروش مجدد آن محدود است).
- قدرت است. آگاه تر توانمندتر است. (ولی باید توزیع شود)
- اطلاعات بیشتر بهتر و گردش آن رونق است.
- داده ها فاقد ارزش و جهت گیری است ولی محتوا تفسیر بردار است.
- اطلاعات دانش است.
نمونه تصاویر اسلاید :